7 مزیت اساسی شستشوی فرش و مبلمان

از بین بردن ذرات گرد و غبار، کثیفی ها، لکه های خوراکی ها و غذاها، انواع بوها، زباله ها و ... از روی فرش و مبل، یکی از تجربیات سختی است که هیچکس نمی خواهد خودش تجربه کند. به خصوص اگر در آپارتمان ساکن باشید، شستشوی فرش و مبل امری محال است!

بنابراین اگر فرش و مبلمان در منزل یا محل کارتان دارید، استفاده از خدمات قالیشویی حداقل یک بار در سال ضروری به نظر می رسد. با شستشوی فرش و مبل، نه تنها از شر مواد حساسیت زا و باکتری‌های مضر خلاص می‌شوید، بلکه عمر فرش و مبل خود را نیز افزایش می‌دهید و به این ترتیب در طولانی مدت، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید!

در این مقاله به 7 مزیت مهم استفاده از خدمات قالیشویی برای شستشوی فرش و مبلمان اشاره می کنیم.

عمر فرش و مبلمان را افزایش دهید

هر چه بیشتر از فرش و مبلمان خود مراقبت کنید، طول عمر آن ها بیشتر خواهد داشت. در عوض هر چه آلودگی ها برای مدت زمان بیشتری روی فرش و مبل باقی بمانند، از بین بردن آنها سخت تر شده و احتمال آسیب دائمی دیدن آن ها بیشتر می شود.

با تمیز کردن مرتب مبل و فرش، به حفظ ظاهر و زیبایی همیشگی آن ها کمک می کنید. کار با یک قالیشویی حرفه ای تضمین می کند که فرش و مبلمان شما کاملا تمیز شود و بر طول عمر آن ها نیز افزوده شود.

در بیشتر موارد، پاک کننده های شیمیایی مانند انواع لکه برها و شامپو فرش ها، باعث آسیب جدی در فرش و مبل می شوند. بنابراین، برای جلوگیری از این مشکلات، بهتر است از خدمات قالیشویی همدان استفاده کنید. چراکه در قالیشویی های حرفه ای، از مواد شوینده مناسب استفاده می شود.

شستشوی فرش و مبل ممکن است هزینه ای غیر ضروری به نظر برسد اما نادیده گرفتن آن در طولانی مدت احتمالا هزینه های بیشتری برای شما به دنبال خواهد داشت.

از بین بردن بوی بد و بهبود کیفیت هوا

فرش و مبلمان می توانند بوها را در طول زمان به الیاف خود جذب کنند. به این ترتیب باعث می شوند مبلمان و فرش، بوی نامطبوعی را در هوا منتشر کنند و به این ترتیب کل خانه یا محل کار شما، بوی ناخوشایندی بدهد. بوهای غذاها و بوی دود سیگار ازجمله بوهایی هستند که در الیاف به دام می افتند.

اگرچه اسپری های خوشبو کننده می توانند این بوها را تا حد زیادی پوشش دهند اما بعد از مدت کوتاهی، بوها مجددا پخش می شوند. بنابراین خوشبوکننده ها نیز مشکل را حل نمی کنند. استفاده از خدمات یک قالیشویی حرفه ای بوی پارچه را کاملا از بین می برد.

گرد و غبار، شوره ها و موهای ریز بدن که در الیاف پارچه رومبلی و فرش می نشینند، با هر بار نشست و برخاست روی مبل، در هوا پخش می شوند. این عناصر به مرور باعث مشکلات تنفسی و آلرژی در افراد می شوند. شستشوی با دستگاه، باعث می شود تا الیاف فرش و مبلمان، عمیقا تمیز شوند.

ظاهر

هنگامی که گرد و خاک مدت طولانی روی مبل و فرش شما جمع می شوند، خانه کثیف و کسل کننده و لوازم کهنه به نظر می رسند. مسلما هیچکس نمی خواهد با مبل و فرش کثیف به استقبال مهمانان برود.

قالیشویی ها به راحتی لکه ها را از روی مبلمان و فرش پاک می کنند. مهارت‌ها، تجهیزات و محصولات شستشوی باکیفیت، در تمیز کردن فرش و مبل، تاثیر به سزایی دارند.

روش های تمیز کردن ایمن تر

وقتی تلاش می کنید فرش و مبل را با انواع مواد شوینده خودتان در منزل تمیز کنید، احتمالا مقدار زیادی از این مواد، روی فرش و مبل باقی می مانند. این مواد نه تنها می توانند به مرور زمان باعث آلودگی سریع تر و همچنین از بین رفتن فرش و مبل شما شوند بلکه برای کودکان نیز مضر هستند. کودکان نوپا به میزان زیادی با فرش و مبلمان در ارتباط هستند. قرار گرفتن آن ها در معرض مواد شیمیایی، خطرآفرین خواهد بود.

این در حالی است که قالیشویی های حرفه ای از شوینده و دستگاه هایی استفاده می کنند که خورنده نبوده و ضرری برای کودکان ندارند. همچنین در قالیشویی ها، پس از شستشو با مواد شوینده، فرش و مبل آبکشی شده و تمام مواد شونده خارج می شوند.

صرفه جویی در زمان و رفع استرس

پس از تماس با یک قالیشویی حرفه ای می توانید به راحتی روی صندلی تان بنشینید و استراحت کنید. شما به هیچ وجه درگیر فرآیند شستشو نخواهید بود. این به شما امکان می دهد تا به کارهای مهم ترتان برسید یا استراحت کنید.

هنگام استفاده از خدمات قالیشویی، لازم نیست زمان و انرژی برای تمیز کردن و شستشوی فرش و مبلمان بگذارید. همچنین لازم نیست چندین روز علاوه بر وارد کردن فشار به دست و کمرتان، منتظر خشک شدن فرش و مبل هایتان باشید.

مقرون به صرفه بودن

استفاده از تکنیک های نوین به قالیشویی ها امکان می دهد تا با کمترین هزینه ها، خدمات شستشو را ارائه دهند. شما اگر بخواهید با آب منزل، فرش و مبل را بشویید، قبض آب شما به دلیل مصرف بیش از اندازه، بسیار افزایش پیدا خواهد کرد. هزینه ای که باید برای قبض آب به عنوان مشترک پرمصرف بپردازید، بسیار بیشتر از هزینه ای است که برای استفاده از خدمات قالیشویی می پردازید. بنابراین به صرفه تر است که از خدمات قالیشویی استفاده کنید.

استفاده از تجهیزات مدرن

اکثر قالیشویی ها، از تاکتیک‌های دستی استفاده نمی‌کنند. روش های سنتی شستشوی فرش و مبل زمان بر و پر زحمت است. در تماس با قالیشویی همدان می توانید مطمئن شوید که از ماشین آلات و شوینده های مناسب استفاده می شود. این روش ها به قالیشویی ها اجازه می دهد تا در کمترین زمان ممکن، خدمات شستشو را ارائه دهند.


7 مزیت اساسی شستشوی فرش و مبلمان

بیشتر بخوانید